AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE HARDWARE?

Activare TruckLive după upgrade

Cum pot activa TruckLive după upgrade-ul la Truck Data Center 6/7 din a 2-a generație?

  • Vă rugăm să verificați dacă autovehiculul dvs. este adecvat pentru echiparea ulterioară cu TruckLive:
    • la Actros/Arocs începând cu data de fabricație 03/2017 și Atego începând cu data de fabricație 01/2019, livrat cu Truck Data Center 6/7 de generația 1, după actualizarea la Truck Data Center 6/7 LTE de a 2-a generație, se poate activa TruckLive. Activarea TruckLive la autovehiculul dvs. echipat ulterior se realizează prin portalul pentru clienți My TruckPoint. În cazul în care nu vedeți autovehiculul dvs. echipat ulterior în My TruckPoint, vă rugăm să îl adăugați manual în flota dvs.:  punct de navigație „Autovehicule” – „Flotă” – „Adăugare autovehicul nou”.
    • My TruckPoint & TruckLive este disponibil în prezent pe următoarele piețe: AT, BELUX, NL, ES, DE, PT, IT, CH, CZ, FR, PL, UK
    • Unul dintre următoarele coduri de preechipare este o condiție preliminară: J9N,J9O, J8Y sau J8Z.
  • Vă rugăm să creați un tichet de asistență prin portalul My TruckPoint: My TruckPoint (mercedes-benz-trucks.com).
  • Vă rugăm să respectați în acest sens pașii enumerați în instrucțiuni (Tichet de asistență – Echipare ulterioară TruckLive).
  • Instrucțiuni detaliate privind activarea TruckLive găsiți în flyer-ul acesta.
  • Dacă nu aveți încă un cont My TruckPoint, vă rugăm să vă adresați centrului dvs. autorizat Mercedes-Benz Trucks.

ASISTENŢĂ ATELIER

Cui mă pot adresa pentru subiecte legate de montaj?
Pentru subiecte tehnice legate de montaj, contactaţi Asistenţa noastră Fleetboard pentru ateliere în limba germană şi engleză.
Telefon:
+49 (0) 7271 98 18 18
luni-vineri
ora 09:00 - 17:00
sâmbătă
ora 08:00 - 13:00

CICLU DE VIAŢĂ

Cât timp pot să folosesc componentele hardware instalate?

O listă a ciclurilor de viaţă ale diverselor componente hardware o găsiţi

aici